У зв’язку із закінченням знаків поштової оплати (поштових марок), Господарський суд Донецької області повідомляє про неможливість здійснення з 1 жовтня 2021 року відправки вихідної кореспонденції (розпорядження від 30.09.2021р.). З огляду на зазначене, звертаємо увагу сторін на можливі альтернативні способи отримання процесуальних документів та необхідної інформації у справах: Відстежувати дату призначення розгляду справи в Єдиному державному реєстрі судових рішень, на офіційному сайті суду за посиланням: https://dn.arbitr.gov.ua/sud5006/gromadyanam/csz/у розділі «Список справ, призначених до розгляду» та «Стан розгляду справ»; Інформацію про рух судової справи можна дізнатись зателефонувавши до канцелярії суду (057)702-07-99, (057)702-04-65 або за номером телефону «Гарячої лінії» (096)068-16-02. Отримувати процесуальні документи можна електронною поштою, а також через систему «Електронний суд». Для оперативного отримання інформації про дату, час і місце слухання справи і прийняті судом процесуальні рішення здійснити реєстрацію в системі "Електронний суд" https://cabinet.court.gov.ua. Просимо поставитися з розумінням до ситуації, яка склалася у Господарському суді Донецької області та використовувати запропоновані альтернативні способи отримання інформації у судових справах. Про відновлення відправки поштової кореспонденції буде повідомлено додатково.