У зв’язку з відсутністю фінансування для проведення закупівлі знаків поштової оплати (поштових марок), Господарський суд Донецької області повідомляє про неможливість здійснення відправки вихідної кореспонденції.
З огляду на зазначене, звертаємо увагу сторін на можливі альтернативні способи отримання процесуальних документів та необхідної інформації по справах:
Відстежувати дату призначення розгляду справи в Єдиному державному реєстрі судових рішень, на офіційному сайті суду за посиланням: https://dn.arbitr.gov.ua/sud5006/gromadyanam/csz/у розділі «Список справ, призначених до розгляду» та «Стан розгляду справ»;
Інформацію про рух судової справи можна дізнатись зателефонувавши до канцелярії суду (057)702-07-99, (057)702-04-65 або за номером телефону «Гарячої лінії» (096)068-16-02.
Отримувати процесуальні документи можна електронною поштою (попередньо подавши заяву через офіційну електронну адресу inbox@dn.arbitr.gov.ua; через систему «Електронний суд» або на адресу своєї електронної скриньки).
Для оперативного отримання інформації про дату, час і місце слухання справи і прийняті судом процесуальні рішення здійснити реєстрацію в системі "Електронний суд" https://cabinet.court.gov.ua.
Просимо поставитися з розумінням до ситуації, яка склалася у Господарському суді Донецької області та використовувати запропоновані альтернативні способи отримання інформації у судових справах.
Про відновлення відправки поштової кореспонденції буде повідомлено додатково.